پیروزی بزرگان فوتبال در اولین دیدار لیگ
Why does a?

نویسندگان وبلاگ

بهترین ها

لینک دوستان

» ساخت بنر حرفه ای (رایگان)
» فوتبال برتر
» f-ball
» زيتون دانلود
» aryantop1.lxb.ir
» ردیاب خودرو





درباره ما


از اینکه وبسایت ما را انتخاب کردید متشکرم........((مدیریت))
ایجاد کننده وبلاگ : محمدمهدي فلاحتي

خوش آمدید!!!!!!

< a href="http://uploadtak.com/">آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک
محمدمهدي فلاحتي

1)رئال مادرید - رئال بتیس

ورزش3-

آنچلوتي در اين مسابقه ايکر کاسياس را روي نيمکت گذاشته بود. او هم ديه‌گو لوپس را در دروازه ترجيح داده بود.
به گزارش سايت گل ، بتيس در تابستان 13 بازيکن جديد خريده بود و چهار چهره جديد در ترکيب اين تيم قرار گرفته بودند.
مادريد بازي را خوب آغاز کرد و در همان دقيقه 2 به گلي رسيد که البته آفسايد بود. مدافع حريف در حالي توپ را وارد دروازه خودي کرد که بازيکنان مادريد موقعيت را در شرايط آفسايد ساخته بودند.
اما خورخه مولينا در دقيقه 14 ميهمان را پيش انداخت. سدريک که با قيمت تنها 1.20 ميليون يورو از نومانسيا خريده شده بود توانست از سرخيو راموس بگذرد و پاسي به محوطه جريمه ارسال کند که مولينا آن را به گل تبديل کرد.
رئال در دقيقه 20 باز هم با ضربه‌اي که مدافعان حريف زدند توپ را به دروازه رساند ولي اين گل به دليل آفسايد ميلي‌متري کريس رونالدو مردود اعلام شد.  سرانجام گل رئال در دقيقه 26 به ثمر رسيد. بنزما سانتر زميني ايسکو را از سمت چپ وارد دروازه کرد.
شاگردان په‌په مل در نيمه اول عالي بودند و بارها به سمت دروازه رئال تاختند. يک بار نوسا ايگيبور روي کرنر خوان وردو توپ را به تير دروازه لوپس کوبيد و يک بار هم دني کارواخال که در نيمه اول بسيار سختي کشيد سدريک را در محوطه جريمه هل داد اما داور پنالتي نگرفت.
رئال اما در نيمه دوم به مراتب بهتر شد. رونالدو با ضربه بغل پاي خود تير دروازه حريف را به لرزه درآورد. حملات پياپي اين تيم به نتيجه نمي‌رسيد تا اين که ايسکو در دقيقه 87 توانست سانتر مارسلو را به گل تبديل کند و اولين برد تيمش را رقم بزند.

 گزارش تصویری

 

2)بارسلونا - لوانته

 

بارسلونا دفاع از عنوان قهرماني را با پيروزي درخشان هفت بر صفر مقابل لوانته آغاز کرد.

اين اولين برد رسمي تاتا مارتينو با بارسلونا بود. او در اين مسابقه آندرس اينيستا، نيمار و جوردي آلبا را نيمکت‌نشين کرده بود.

تنها کمتر از سه دقيقه طول کشيد تا بارسا به گل اول برسد. پدرو پاسي عالي به سسک فابرگاس داد، او هم به الکسيس سانچس پاس داد و بال شيليايي هم به آساني گل‌زني کرد.

بارسلونا کنترل کامل بازي را در دست داشت و در دقيقه 12 گل دوم را زد. فابرگاس پاسي بلند را با سينه در مسير ليونل مسي قرار داد و اين بازيکن آرژانتيني با همکاري با پدرو گل‌زني کرد.

لوانته به‌ندرت حتي صاحب توپ مي‌شد و در دقيقه 30 گل سوم را هم دريافت کرد. اين بار مسي توپ را از داويد ناوارو ربود و به فابرگاس سپرد. دني آلوز در اين ميان روي توپ تاثيري عالي گذاشت. توپ در نهايت با دفع کيلور ناباس، دروازه‌بان لوانته به آلوز رسيد و او هم با شوتي خوب گل زد.

پدرو دقايقي بعد نام خود را در ميان گل‌زنان ثبت کرد. او پاس آدريانو را گرفت و پس از تک به تک شدن توپ را با ضربه‌اي دقيق به کنج دروازه زد.

بارسلونا در دقيقه 42 به گل پنجم هم رسيد. روي تکل بد پدرو لوپس روي آدريانو بود که داور اعلام پنالتي کرد و مسي گل زد. سپس در دقيقه 44 گل ششم به ثمر رسيد. اين بار روي پاس عمقي عالي مسي بود که چابي با دروازه‌بان تک به تک شد و با ضربه‌اي که با کف پا زد توپ را از بين پاهاي ناباس به گل تبديل کرد.

مردان مارتينو در نيمه دوم با خونسردي بازي را کنترل کردند و چند فرصت خوب هم داشتند، ضمن آن که نيمار و اينيستا هم در اواسط نيمه به بازي رفتند و نمايش خوبي داشتند.

در نهايت پدرو در دقيقه 73 گل آخر بازي را زد. فابرگاس روي پاس فاجعه‌بار مدافع لوانته توپ را گرفت، دروازه‌بان حريف را جا گذاشت و توپ را در فرصتي عالي به پدرو سپرد تا او باز هم گل بزند.

 گزارش تصویری

3) یوونتوس - لاتزیو (سوپر جام)

 

 
 
ديدار سوپر جام باشگاه هاي ايتاليا بين تيم هاي يوونتوس و لاتزيو انجام شد که يووه با نتيجه پر گل چهار بر صفر حريف را در هم کوبيد.
پل پوگبا در دقيقه 23 گل نخست ديدار را وارد دروازه حريف کرد. اين نتيجه تا پايان نيمه نخست پابرجا ماند. در حالي که تنها هفت دقيقه از آغاز نيمه دوم گذشته بود جورجيو کيه ليني براي بار دوم دروازه بيانکوچلستي را باز کرد. در ادامه، استفن ليخت اشتاينر 54 و کارلوس توز 57 گل هاي سوم و چهارم بيانکونري را وارد دروازه حريف کردند تا نخستين جام فصل در ايتاليا به نام بانوي پير شود.
 
 

4)چلسی- هال سیتی

 

چلسی توانست با دو گل هال سیتی را شکست دهد . این اولین بازی لیگ جزیره بود و اولین برد مورینیو در اولین بازی لیگ در بازگشت به چلسی.

 

 

 

 

5)تاتنهام- کریستال پالاس

تاتنهام با گل سولدادو در دقيقه 50 از روي نقطه پنالتي توانست از سد کريستال پالاس بگذرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 21206
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

پیوندهای روزانه

 

Theme Design By ParsTools.Com